2009 = Slut?

Nu är det mindre än tre timmar kvar av 2009, känner mig faktiskt lite sorgsen över att det här året börjar lida mot sitt slut. Det har varit ett väldigt bra år och mycket har hänt. Den bästa händelsen i år var att jag blev tillsammans med Niclas den 17 Maj, har aldrig varit så lycklig som jag är när jag är med honom <3 Den sämsta händelsen i år var att min förra klass 9a splittrades, vi hade så himla kul tillsammans och minnena är fortfarande starka men mådde så fruktansvärt dåligt när vi insåg att vi inte längre var en klass. Fast minnena av hur vi sjöng i korridorerna, åt på Rhodos, lekte på badhuset, körde vår egna version av BUZZ hemma hos Carro och hur vi alltid gick med ett leende till skolan lever såklart kvar och jag är så sjukt tacksam för de tre åren med dom. Sen har det hänt andra grejer också, jag började på Nyköpings Enskilda Gymnasium i höstas där jag träffade massa underbara människor vilket jag är jätteglad för! Men att börja på Gymnasiet medförde såklart andra mindre roliga grejer också, jag har nog aldrig varit så stressad, upptagen och slutkörd som jag var i höstas. Hade knappt tid med familjen, Niclas eller kompisarna... Så 2009 har innehållt många olika slags känslor, aldrig har jag gråtit så mycket i hela mitt liv, aldrig har jag skrattat så mycket och aldrig har jag varit så kär... <3 Så det känns lite sorgsligt att lämna ett så händelserikt år, men å andra sidan känns det skönt att få en nystart. Jag vet inte om jag har några direkta nyårslöften, men jag ska iaf se till så att jag börjar träna regelbundet 2 ggr i veckan och att försöka inte ha för höga krav på mig själv. Men nu vill jag önska er ett så himla underbart, sjukt härligt och gott nytt år!!! Puss på er! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0