Chill-Söndag <3

Hade tänkt att tillbringa min söndag innan sista veckan på terminen genom att göra saker som får mig att orka sista veckan. Men så finns det ju måsten här i livet också (det är faktiskt sant, även fast det finns ett ordspråk som säger "det finns inga måsten här i livet"), jag har ett nationellt matteprov på tisdag som jag måste plugga till lite så det ska jag göra idag -.-' sen ska jag övningsköra ute i halkan med min pappa, det kommer nog gå bra (Y) NOT... xD Men sen kommer vi till chill grejerna, jag ska springa 5 km hade jag tänkt eftersom jag är så fruktansvärt otränad måste jag faktiskt ta upp träningen igen, det här går ju inte! Sen ska jag duscha med hårinpackning, peeling, raka benen och ansiktsmask - jag kallar det: Linda's söndagsritual... hehe ;D Sen ska jag äta god mat och kolla på Gossip Girl kl sju! Och så hade jag tänkt att försöka gå o lägga mej tidigt så jag orkar upp imorgon, fast det gör jag väl inte ändå... hehe. Men nu har den den där välbekanta julkänslan börjat smyga sig in i mig, igår började det snöa! inte så där lite och futtigt, utan riktigt stora flingor som sakta föll ner mot backen. Så galna som vi är gick jag och älsklingen ut då det snöade som mest, det var kallt, mina ben frös och mitt hår blev blött men det var SÅÅ mysigt!<3 Vi lämnade spår över hela svalsta genom att skriva L <3 N på backen i snön typ vart vi än gick xD Jag älskar snö, annars är jag nog en sån person som helst föredrar sommar och riktig värme då bara bikini räcker att ha på sig. men det är något visst när det börjar snöa, jag känner mig som ett litet barn igen som bara vill ut och leka & göra snöänglar på trädgården. Och när det är såhär nära Jul också blir det bara ännu mysigare <3 Oj, nu när jag kollade ut genom fönstret ser jag att det har börjat snöa igen, wiih! Nej nu ska jag gå och förbereda mig för sista veckan i skolan innan jul, ha det så bra mina snöänglar! <3 Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0