Dagens...

HISS: Jag måste bara hissa Darins nya skiva Flashback! Den är så otroligt bra, har ju alltid varit lite svag för honom och hans underbara röst. men nu är soundtracket lite annorlundare, lite mer R'nb - aktigt and I LOVE IT! De två bästa låtarna heter Karma och Runaway, lyssna människor och ni smälter <3

DISS: Jag vill dissa svenska folket och deras hemska smak för vad en artist ska vara. Jag fattar bara inte att Calle gick vidare till final istället för duktiga Tove?! Det är bara helt sjukt... Okej, Calle sjunger riktigt bra men mer är det liksom inte. Tove däremot sjunger grymt bra, hon dansar, uppträder, kollar in i kameran och bjuder på sig själv medan Calle står där och gör sina lama försök till att röra sig och kolla in i kameran men resultatet blir alltid samma sak; vi får en kille på ca 26 år, med långt flottigt hår och små små grisögon som sjunger inför en fullsatt publik med ögonen klistrade vid golvet... asså jag vet inte, men han dansar fan värre än Peppe äng på nybonat golv i klackskor! Och det säger ganska mycket... ajaa Peppe Äng kollar i alla fall in i kameran när han visar sig i tv och det brukar ju vara en fördel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0