Dan före doppare dan!

Oj Oj Oj vad tiden går fort, det är julafton imorgon! Här hemma är förberedelserna för doppare dagen igång för fullt, det skottas, det städas, det dammas, det bakas, det rimmas, granen är klädd, presenterna inslagna och nästan all julmat är klar. Jag för min del har precis städat iordning lite i min klädkammare, det behövdes verkligen. men nu är det fint där i alla fall :D Inte någon som är intresserad av urtvättade strumpor, kanske trasiga leggings eller snobben- Bh:ar ??? I sånna fall är det bara att komma hit o ta för sig xD Nej, de sakerna ska slängas! men man kan ju alltid hoppas på att man får lite nytt i julklapp ;) Högst på min önskelista i år är en ny vinterjacka i färgen vit, det behöver jag verkligen! Men är så nyfiken (som vanligt) på vad jag ska få... fast har redan fått en julkapp av min älskling, presentkort på lyxmanikyr <3 Perfekta julklappen verkligen, mina naglar ser inte så överdrivet bra ut direkt. tack min älskling, du är bäst <3 O då kanske ni undrar vad jag gav till Niclas? Joo, jag gav honom en söt liten undulat unge, skitsöt! <3 men mer klappar kan jag inte avslöja ifall någon i familjen läser inlägget, men de blir nog nöjda får jag hoppas! nej, nu ska jag gå och städa vidare. God Jul i förskott på er! Drick inte för mycket glögg, ryck inte av skägget på tomten eller ät för mycket pepparkakor nu!
Puss love ya all <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0