Erik, Erik, Erik!!!

ÄNTLIGEN! Har svenska folket fattat rätt beslut, Erik vann Idol! :D Jag visste att han skulle vinna han är så grym, men gud vad nervös jag var igår innan man fick veta vem som hade vunnit, man vet ju aldrig med sverige lixom... Men som tur är blev det ju rätt beslut om jag får säga vad jag tycker. Det var en bra final igår tyckte jag, Erik ägde ju Calle på låten som tittarna hade valt (the show must go on) det var ju typ helt magiskt, hela Globen stod ju upp och applåderade! Samma sak hände ju när Erik sjöng vinnarlåten; Higher. Han gjorde den sjukt bra! I'm so happy! Och ännu gladare blev jag när Peter Jihde sa att det skulle bli ett Idol 2010 också, Wiih! Är besatt av Idol och kommer alltid vara, det är bara så det är. Missar aldrig ett avsnitt av idol <3 Hoppas det blir samma jury med samma Anders Bagge och samma programledare, för de är dom bästa! Men idag är det lördag, sitter fortfarande i min Hello Kitty pyamas och funderar på vad jag ska göra idag. Är sugen på att shoppa, men jag måste spara pengar så får vänta tills efter Jul. Nej, det blir nog en chill dag med att springa med Niclas (om jag får upp den latmasken), duscha, ansiktsmask, hårinpackning och sen mys med någon bra film:D Ser fram emot nästa lördag, då ska jag och Charlotte min bästis som jag aldrig träffar mer :(, vi ska iaf gå på gymnasiefesten i Hamnen tror vi :P För då är det ju dessutom lov :D<3
Men nu ska jag chilla vidare, ha en så'n trevlig dag folket :D
Pussar <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0