Friday ;)

Mmmm Fredag idag, Me like <3 Är barnvakt åt syrran ikväll, har lite mysigt med tacos, Wii, Idol och Chips. Blev bjuden på "fest" hos Karin ikväll, men kunde ju då tyvärr inte... Men men, kommer väl ett annat tillfälle och det är ganska skönt att vara hemma och bara chilla i mjkis kläder en hel kväll också utan föräldrar (förlåt mamma o pappa xD) Ajaa, ganska bra dag i skolan. Började med psykologi där vi har världens skönaste lärare, så kul haha, sen hade vi engelska där vi lekte "hänga gubbe" med engelska glosor xD Sen var det lunch, då passade jag dessutom på att köpa träningskort på Friskis& Svettis :D Stolt! Sen hade vi bild i två och en halvtimme, det var långtråkigt som alltid men hann göra ganska mycket på min oerhört snygga och konstnärliga bild (ironisk, var jag där)... Sen gick jag till bussterminalen, där hade jag turen att träffa Lollo, Martin, Emily, Linda P, Anton m.fl. Det är så lustigt, vi ses nästan aldrig mera sen vi började på gymnasiet men så en random fredags eftermiddag träffar man ALLA på samma gång dessutom! ;D Jag, Martin, Lollo, Linda P och Emily åkte iaf bussen hem tsm, hade jättekul som vanligt. Trevligt att prata med dom :D <3 haha, fast tydligen var jag "tråkig" som varken kunde festa i svalsta med Emily ELLER åka till oxelösund med nåra och kolla på någon spelning med ett band som mina kompisar har xD men men, får bli nån annan gång! Nu ska jag gå och läsa lite bloggar (beroende) och sedan vänta in idol. Ikväll avgörs det ju vilka som går till Final ;D 
Puss på er! <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0