Hungrig xD

åhhhh vad jag är hungrig! åt knappt någon lunch för det var äcklig soppa och ville inte ta några mjuka mackor heller för det råkar vara så att någon i den där matsalen råkar fälla ovanligt mycket hår när den personen bakar bröd så man hittar lite hårstrån här och var vilket kanske inte känns alltför frestande alla gånger, så var inte så sugen på mackor... O har inte hunnit äta något mellanmål heller för direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen, sen pluggade jag och nu ÄNTLIGEN håller mamma på med maten :D Blev inte så mycket plugg i dag som det brukar bli, härligt härligt (Y) Istället hade jag tänkt (efter en god middag) tillbringa min torsdags kväll med min älskling och ha lite mys med honom, det var länge sen <3 Men nu ska jag gå, råkar vara lite blogg beroende så måste läsa massa bloggar varje dag, så det måste jag hinna med innan det är mat. Hörs snart, puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0