Juldagen <3

Åhhh, var er Julafton lika bra som min var? Hoppas det! Fick verkligen så himla många fina julklappar som jag hade önskat mig och vi hade väldigt trevligt tillsammans hela kvällen med underbar julmat. Det var jag, mamma, pappa, syster, mormor, morfar och min morbror som firade jul tillsammans. De bästa julklapparna var den efterlängtande adidas tröjan ( vit med silvriga ränder), pengarna (!) och..... CHANEL ÖRHÄNGEN!!! Preciiis dom jag ville ha, Tack så hemskt mycket mamma & pappa <3 Blev superglad. Men just nu är jag som traditionen lyder hos mormor och morfar, vi har precis ätit julmat och nu ska vi gå ner till källaren och öppna klapparna som ligger under granen där, har redan tjuvkikat vilka som är till mig hihi ;) Så nu ska jag gå, en fullständig lista på vad jag fick i julklapp kommer snart, I promise! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0