Jullov!

usch, dålig stil av mig att jag inte har bloggat på nästan en hel vecka, man kan ju tycka att nu när jag bara haft chill en hel vecka utan läxor kunde jag ju ta mig tid till att skriva några rader, men det har ändå varit fullt upp med att bygga pepparkakshus, ha väldigt ansträngande snöbollskrig med min älskling, kolla på Gossip Girl, sova och äta... det har varit så skönt att bara ta det lugnt att jag bara inte har orkat bloggat. Men nu är det lördag, första dagen på lovet och då måste jag ju bara skriva lite! Jag började min ledighet med att sova till halvtolv, gick sedan motvilligt ur min varma säng och ner till köket där jag till min lycka fick se att det har börjat snöa ännu mera, jiippie! Sedan gjorde jag en jättemumsig frukost, kollade på MTV, slog in några julklappar och sedan dammsög jag den största delen av huset, duktigt va? :D O nu sitter jag här, har precis pratat med Charlotte i telefon, vi planerade lite för ikväll. då är det nämligen gymnasiefest inne i stan, och vi ska gå! Vi hade tänkt fira in lovet med att sheaka lite och ha kul ;) åhhh, känner på mig att det här kommer bli det bästa lovet ever! Inte bara för att det är fest ikväll, utan också för att vi äntligen får en snöig jul! <3 Har faktiskt inga särskilda planer för lovet, imorgon ska jag gå på stan med älsklingen, på måndag ska jag gå på stan med mormor och köpa Niclas julklapp, han kommer bli så glad!!! <3 Hoppas jag...  Vad ska mina snöänglar göra för busigt på lovet då?
Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bby girl, to night we gonna shake our as of ;)<3

2009-12-19 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0