Snart lov :D

Onsdag; Började min dag med Nationella prov i matte, usch! Gick inte sådär överdrivet bra direkt, men hade tänkt att kicka ass på nästa del nämligen ;D Min dag fortsatte sedan med naturkunskap, Lunch, Samhällskunskap och Naturkunskap igen... Sen blev det lite bråttom för min del så fick skynda mig ner till BT, har nog aldrig gått så fort i hela mitt liv xD När jag kom hem proppade jag mig full med mackor och vanilj Yoghurt hungrig som man var xD O till er som inte har smakat vanilj yoghurt - TESTA ffs, det är det godaste som finns ju, tillsammans med lite frukt och Start så blir'e toppen (Y) Sen skulle jag plugga engelska, men jag kunde redan allt så nu sitter jag och chillaaar för första gången på forever känns det som. o sen kommer min älskling hit <3 Och hörni, snart är det ju jullov! Längtar så sjukt mycket, vad ska ni göra på lovet? Jag ska sovaa, äta julmat, fira jul, öppna klappar, shoppa, va med min älskling, festa förmodligen (ofc lixom...) o sen ska jag hyra massa filmer och äta thaimat! :P Härligt, att bara chilla runt i över två veckor (Y) Men nej, nu ska jag kila ner till köket och diskret ta mig lite "lussekatts-deg" (skitgott) hehe ;)
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0