Tidigt inlägg...

God Morgon alla morgonpigga! Klockan är typ 7 på morgonen o jag ska snart gå över till Niclas. Egentligen vill jag bara ta en lång varm dusch, sätta på mig myskläder och titta på tv hela dagen, men så'n tur har man ju inte, nejdå... Första lektionen har jag spanska prov, har pluggat ganska mycket och det känns som jag kan allt. men det är när det känns bra som man oftast inte skriver bra på provet så får väl se hur det blir med den saken. Men men, det är snart fredag! då ska jag och min syrra ha fredagsmys med tacos, Idol och chips. Är barnvakt och får dessutom betalt för det, o det säger man ju inte nej till! ;D Men nu ska jag bylsa på mig 20 lager kläder och bege mig ut i kylan, ha det så bra gullungar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0