Akta er för...

Mig! Jag har nämligen fått körkortstillstånd idag så nu är jag snart ute på vägarna och äger ut allaa bakom ratten! ;)
Konstigt nog så har jag fått höra av (hrm) vissa människor att jag inte kommer vara bra på att köra, liksom snällt? Jag kanske visst är jätteduktig, det tror jag i alla fall ;P
Så ikväll ska pappa köpa en sån där övningskörnings skylt till mig, synd att dom är gröna... hade ju vart hur fint som helst om de hade vart rosa istället ;D
Men nu är jag i alla fall äntligen klar med pluggandet för idag och ska power chilla resten av kvällen med pizza och nått bra på tv!
Puss/ Linda <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Man kanske ska hålla sig ifrån vägarna ;P

Lycka till :)

2009-11-11 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0