Dagens...

HISS: Idag vill jag hissa TVn! Asså, då menar jag alla bra program som finns, inte själva apparaten för den förstår jag mig ändå inte på xD Men det finns väl nästan inget bättre än att efter en härlig helg, ta en varm dusch på söndagskvällen och sedan kura ihop sig i soffan, trycka på kanal 5 och njuta av Gossip Girl den närmaste timmen? Ännu bättre blir det om man har lite choklad med sig medans man tittar på alla rika, snygga ungdomar på Manhattan Upper east side och avundas alla snygga kläder som dom har :D Fullkomligt ÄLSKAR alla intriger, draman, de snygga kläderna, de flotta våningarna och Blair's bitchighet...  Skriver in i min mobil att Gossip Girl börjar kl 19 på söndag så jag bara INTE kan missa det. Gossip Girl får en att för i alla fall en timme glömma bort att det är skola dagen efter och det enda man behöver koncentrera sig på är Blair's, Chuck's, Serena's, Nate's och alla de andras liv... LOVE IT! <3


DISS: Är så sjukt trött på allt regn, den gråa himmlen och de blöta löven som fastnar på mina skor dagligen! Hatar det här trista vädret, man blir ju deprimerad av bara det... Liksom, hallå vart tog solen vägen?!
Man har ju inte lust att göra någonting, sminket rinner bort från ansiktet när man går på stan, händerna blir alldeles kalla och våta och om man någon dag vill ha fint uppsatt hår kan man bara glömma att frisyren ska hålla när man går ut genom dörren. Att ha en fin frisyr EN dag är bara att glömma. + att alla miljoner läxor känns som miljarder läxor istället och det piggar ju inte direkt upp en! Snälla, ge mig Sol, värme och sommar (a)...
I alla fall, idag vill jag dissa (om ni inte redan har listat ut det) vädret!  

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dan, Vanessa och Hillary Duff (vad hon nu heter i serien) kommer ha en trekant om du inte redan har sett det.

2009-11-18 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0