Gick förvånansvärt bra!

Heeej busungar ;)
Lördag idag, härligt härligt. vaknade runt 11, gick upp och åt en fralla till frukost samtidigt som jag läste min Frida-tidning.
sen åkte jag och pappa iväg, för jag skulle övningsköra för första gången. Hur gick det då? tänker ni... o jag kan svara att det gick skitbra! jag förstod typ direkt vad pappa menade, och jag körde flera meter. jag har lärt mig att koppla ifrån, gasa, bromsa, svänga och köra några meter. Och jag fick bara motorstopp EN gång :D
erkänn att ni blir liiite imponerade i alla fall?
Nej, nu ska jag ta en dusch och sen ska jag träffa Niclas, ska bara skryta liiiiite för honom hur bra det gick att köra ;)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0