Grattis till...

Mig och min blogg som firar en vecka idag! :D  haha, det är ju riktigt stort det här xD
Men men, härligt med helg i alla fall! vad ska ni göra?
Jag ska va med Niclas, plugga matte, gå på stan med Charlotte och så ska jag köra bil med pappa!
Skulle även behöva klippa mig för mitt hår är som en enda stor risbuske, men vill ha långt hår och alla frisörer här i stan klipper ALLTID för mycket, vill även ha en lite kortare lugg men vi får väl se hur det blir med den saken :)
NU ska jag i alla fall kila över till Niclas, usch inte ett dugg sugen på att gå ut i kylan, men vad gör man inte för sin favvo pojke? (a)
Med en Ipod fylld med Darin och mössa, pappas vinterjacka och halsduk klarar jag mej nog ;)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0