I skolan...

åååhhh, första lektionen på en måndag är det värsta som finns. jag har datakunskap nu och vi håller på med programmet Excel men jag är klar med alla upggifter och eftersom jag har så sjukt tråkigt tänkte jag passa på att blogga lite :P Fick just tillbaka mitt prov från förra veckan, man kunde bara få Godkänt på det och det fick jag så e nöjd :D Hmm, undrar vad jag ska göra resten av lektionen? Allra helst vill jag bara åka hem och sova i min varma säng och plöja igenom ett och annat avsnitt från Gossip Girl. Men det går ju inte, har prov att plugga till, lektioner att hänga med på och läxor att göra. men en bra grej är att det bara är 13 skoldagar kvar innan jullovet, det gillar vi MKT!!! <3 Nej nu ska jag gå och se vad jag kan göra... Ha en bra skoldag allihopa,
Try to survive <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0