J**la svininfluensa...

Jag tycker verkligen synd om alla handikappade männniskor där ute, särskilt dom som saknar en arm.
Jag var och tog vaccin mot svininfluensan igår, själva sticket av sprutan gjorde inte så fasligt ont men senare på kvällen började min arm att typ dunka och värka. Gick och la mig runt halvelva nånting men kunde knappt sova på hela natten för min arm gjorde så sjukt ont. Så vaknade jag imorse som vanligt, tänkte: shit vad det gör ont i min vänstra arm! men det jag kände då var ingenting jämfört med hur det kändes när jag skulle sätta på mig kläder, kom på att jag faktiskt inte kunde röra min arm utan att få envisa tårar i ögonen. så, hur pinsamt det än är att erkänna det så fick min mamma hjälpa mig med att sätta på mig min kofta och mina strumpor... Kul att känna sig som en 4-åring igen (Y) Jaa, ni kan ju tänka er hur resten av min morgon såg ut med bara en fungerande arm (om man inte ville skrika högt av smärta förstås, men hade inte så stor lust med det), att sminka sig, äta frukost, fixa håret (!), sätta på sig ytterkläder, ta på sig skorna, grabba väskan... jaa det gick ju som det gick med den saken xD men tapper som jag är parvlade jag mig iväg till skolan, för jag mådde ju bra om man bortsåg från armen. Men på bussen började jag känna mig lite smått konstig i kroppen och redan på första lektionen fick jag frossa, efter andra lektionen hade jag feber så tog en tidig buss hem... Sen dess har jag bara chillat, kollat på Gossip Girl o.s.v. Jag som trodde att vaccinet skulle BOTA en mot svininfluensan inte göra en sämre...
Puss och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0