Lördag+New Moon

God förmiddag sötnosar! Det är lördag idag och det älskar vi, eller hur? jajamensan! Vaknade i alla fall upp hemma hos Niclas i morse, vi fick en aningens hyper damp så låg o asgarvade åt vad som helst, kommer inte ens ihåg vad det var som va så himla roligt xD Men sen fick jag i alla fall skynda mig hem, där gjorde jag mig i ordning lite o sen åkte jag till mormor & morfar där jag är nu :D Anledningen till att jag är här idag är att det är dags för att baka årets första pepparkakor. Men eftersom min mormors pepparkaks-deg smakar helt gudomligt gott brukar det mest bli så att man äter degen istället för att faktiskt baka... Men det hör ju till traditionen så det gör faktiskt ingenting! Senare idag, eller snarare ikväll så ska jag gå på bio och se New moon med Danielle, Natalie, Magda och Ida! :D Jag är så grymt uppspelt, älskade första filmen och böckerna är obeskrivligt bra så hoppas att New Moon inte blir en besvikelse. Men på trailern verkar den ju bra iaf (Y)
Nej, nu ropar mormor att det är dags för att äta, ehm jag menar BAKA pepparkakor, men skirver senare idag igen, I promise!
Puss och trevlig helg på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0