Måndagsmys

Så var den härliga helgen slut och första skoldagen på veckan är avklarad. Brukar vanligtvis hata måndagar men den här dagen blev faktiskt riktigt bra!
För det första så fick jag VG på mitt matteprov, var bara tvungen att skriva det för det är nämligen ALLRA första gången som jag får ett VG, fick inte ens det på högstadiet... men jag är iaf stolt över mig själv att jag fick det :D
Sen är det inte så mycket läxor den här veckan heller, så blir lite lugnare än förra veckan.
Efter skolan åkte jag hem och läste lite i några minuter (naturkunskap), sen tittade jag på The Hills och åt mat. Sen åkte jag hem till min pojke, där bakade vi asgoda (stooraa) muffins och drack cola samtidigt som vi tittade på världens sjukaste film. "Drag me to Hell" hette den, gillar ni skräckisar/läskiga tanter/löständer så borde ni se den! men den var nog inget för mig, eftersom jag älskaar romantiska komedier/drama med lyckliga slut, hehe (a)... 
Men nu sitter jag hemma med pyamasen på framför datorn och myser lite extra innan det är dags att gå och sussa!
Hoppas alla har det bra,
Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0