Nybörjare...

Jaa, är ju då en nybörjare på det här med att blogga. Så de få som faktiskt läser det här får stå ut med mej ett litet tag tills jag blir bättre på det helt enkelt!
Men skulle aldrig ha klarat att skapa min blogg om det inte vore för jätteduktiga Alexandra, stort tack till henne <3
Men Fredag idag, härligt härligt! Har inte mått något vidare på sistone så min eftermiddag har bestått av MTV, god thai-mat, en lång härlig dusch och Idol! Men snart kommer Niclas hit och "hämtar" upp mig, sen ska vi gå till honom, titta på skräckis o sovaaaa.
Hoppas alla har det bra,
XOXO


Kommentarer
Postat av: aalexandra

hihi det va så lite så :) <3

2009-11-07 @ 14:32:13
URL: http://aalexandraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0