Random dag typ...

Min dag började med att klockan ringde tio i sex i morse (alltid lika underbart), gäspande kliver jag upp ur sängen o ska ta på mig kläder. Inser att jag har sjukt mycket träningsvärk i magen från gårdagens idrott och tar mig mödosamt ner för min alldeles för långa trapp. Ställer mig framför spegeln och sminkar mig, suckar över röda prickar i mitt ansikte och kletar på ännu mer concealer, men tyvärr så inser jag att den är helt slut nästan. så nu måste jag köpa en ny för pengar som jag absolut inte har -.-'  Jaa, äter lite frukost, borstar tänderna och promenerar med Adde till bussen.
Väl på BT möter jag Danielle så går vi till skolan tillsammans. Ojdå, kommer på att jag har Matte prov direkt på morgonen, min dag blir genast bättre... (IRONI) Sätter mig och gör matteprovet, går väl sådäär.
Sedan fortsätter dagen med Naturkunskap (atomens uppbyggnad?), Samhällskunskap och Naturkunskap igen...
Skyndar mig ner till BT i regnet, väl på bussen ser jag ut som en dränkt katt, så tar fram min rosa Ipod och lyssnar på Darin. Sen äntligen kom jag till dagens höjdpunkt, gick hem til min sjukling och träffade honom en kort stund<3 sen skjutsade hans mamma hem mej för det regnade så mycket, så snällt :)<3  hade blivit så glad av att träffa Niclas så började genst plugga spanska när jag kom hem innan min tillfälliga energi skulle ta slut, jaa kvällen fortsätter med spanska, engelska, datorkunskap och naturkunskap. Vid middagen började hela min familj göra en egen rap-låt, faktiskt riktigt bra (Y) fast man måste nog tillhöra familjen psyko för att fatta det roliga...
Sen pluggade jag lite till, kom på att naturkunskap blandat med Darin funkar mycket bra, gick asfort att läsa :D
Sen tvättade jag bort mitt smink o nu sitter jag här framför datorn i mjukis kläder och lyssnar på T-shirt med Shontelle (grymt bra låt) :D
Vilken fruktansvärt bra dag det här har varit... (IRONI IGEN)
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0