Ska börja träna!

Japp, ni läste rätt. Jag ska börja träna, på friskis & Svettis med Ida :) Vi hade tänkt börja efter Jul, så nu ska vi bara kolla hur mkt det kostar, be pappa betala o sen köra! 
Kan ju säga att jag verkligen behöver någon slags form av regelbunden träning, min kondition är inte på topp direkt, jag blir sjuk väldigt lätt och är för det mesta väldigt trött. Så tänkte att lite träning skulle pigga upp både det ena och det andra! 
Och med tanke på hur mycket skolarbete det är så behövs träning, så jag får lite mer energi och gör bättre ifrån mig på proven. Okej, nu lät jag som värsta tönten. Är inte en tönt egentligen, jag råkar bara ha en aning för höga krav på mig själv. Jag vet om det och har försökt skjuta undan prestations tankarna men går inte så bra... "/ 
Ni får hjälpa mig! 
Ojdå, hade ju inte tänkt skriva något långt inlägg idag eftersom jag är helt slut efter 5 timmars pluggande, men som vanligt när jag börjar skriva så kan jag inte sluta. Ni får stå ut med mej helt enkelt ;) 
Men nu ska jag i alla fall gå och sova!
God Natt på er och sussa sött nu <3
Puss/ Linda <3 

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Hej Linda!

Läser dina inlägg och blir helt imponerad. Du skriver så himla bra och underhållande. Plugga inte alltför mycket så att du bränner ut dej!!! Du är ju så himla duktig på allt. Man kan inte alltid va bäst. Pussar Mamma

2009-11-20 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0