Slut på helg :(

Så var det söndag kväll igen och imorgon är vi tillbaks på gamla rutiner ; tidiga mornar, läxor, plugg, prov och tråkig vardagsmat. Men vi har ju några timmar kvar av helgen, hur ska ni tillbringa dom? Jag ska i alla fall Gå ut och gå lite, ta en dusch + hårinpackning, kolla på Gossip Girl och äta Ben & Jerry's. Jag känner mig ovanligt avslappnad faktiskt, det beror nog på att jag har haft en väldigt bra helg. Var ju hemma från skolan i Fredags så låg bara och myste hela dagen, senare på kvällen cyklade jag till Niclas och var där ett tag. I lördags åkte jag in till stan med syster för att införskaffa en del julklappar, sen åkte jag för att träffa Niclas, Jimmy och Zandra! Vi hade kul som vanligt, först chillade vi lite hos Jimmy och sen gick vi på bio. Vi såg 2012, den var väl ganska bra men lite överskattad får jag nog säga. När filmen slutade åkte vi (efter en viss väntan, hrm xD) hemåt, Niclas följde med mig hem och så sov han här <3 Vi vaknade runt 12 imorse, då gick vi upp och åt frukost o satt framför datorn lite. Sen gick han tyvärr hem, jag gjorde mig iordning lite och sen kom mormor och morfar hit :D Det bjöds på Julmust och pepparkakor, dessutom fick jag 500 kr av dom i "adventspresent", inte så illa va? Så'n himla tur man får ha, precis när mina pengar börja sila liksom... Man är lyckligt lottad, faktiskt mycket mer än vad man tror. Jag menar, det är oftare som man tänker "mitt liv är piss, hatar skolan, orkar inte, bla bla bla" än att man tänker : "Gud vilken tur jag har som har en sånt bra liv där jag får mat varje dag, månadspeng, en klädkammare överfylld med kläder o.s.v"  Nej, nu ropar family psycho att det är dags för promenad så måste kila!
Pusshej leverpastej ;) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0