Sur...

Usch för den här söndagen, har känt mig allmänt tjurig och irriterad och dessutom är jag påväg att bli förkyld. Och så har vi Datorkunskaps prov imorgon... vem fan är så dum så han lägger ett prov på en måndag, han skulle lika gärna kunna säga rakt ut: Nu måste ni plugga i helgen små barn! för det är ju precis det det betyder, att vi ska plugga ihjäl oss på en helg, som om inte veckorna är tillräckligt nog. Nej, usch vad jag är på dåligt humör, pallar verkligen inte mer prestations tankar, läxor, prov och massa måsten. Fick nyss värsta gråt attacken så ser ut som ett emo med misslyckad sminkning i ansiktet just nu... Så måste gå och tvätta bort det nu. Imorgon är det skola (jippie...) men försök sova gott i alla fall. det ska i alla fall jag göra.
Puss på er <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskling du fick ju träffa mig..om det betyder något..<3333

2009-11-22 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0