Underbar mamma...

Åh vilken härlig dag det blev!
Vaknade upp hos min älskling runt 10 sen kom mamma o hämta mig typ 12, åkte hem sminkade mig och åkte in till stan. meningen var att vi skulle köpa farsdag present, men blev lite mer än så iaf ;)
Mamma blev helt plötsligt sjukt underbar o typ köpte massa kläder åt mig, utan att jag ens behövde tjata mig till det, toppen för min del eftersom mina pengar snart är slut (som vanligt)...
Jag kom hem o började rensa i min garderob, kom på att jag hade 40 (!) linnen i min klädkammare så rensning var välbehövligt kan man ju säga :P
O sen kom min älskling hit! <3
Puss!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej Linda!:D <3

2009-11-07 @ 19:20:41
URL: http://zandramirellesvensson.blogg.se/
Postat av: Marie+Sara

Jag vet att jag är underbar. Tycker att du är så duktig i plugget att du va värd det gmn. Sara din lillasyster gillade en del av kläderna som du rensade ur din garderob. Kramar från Mamma & lillasyrran....

2009-11-13 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0