8/4 2010

God morgon!
Vilken bra dag det blev igår, var med min Charlotte och vi snackade massa i flera timmar och tiden bara rann iväg, som den ioförsig alltid gör när vi träffas. Vi träffas inte så ofta men när vi väl gör det går våra munnar i ett hela tiden för vi har så mycket att prata om. NO SECRETS* hihi ;)
Men idag är det en ny dag och den kunde väl ha börjat lite bättre kan man väl säga, var ledsen och arg så jag tog en dusch för att göra mig av med lite tankar, sedan blev det frukost och O.C så nu känns det iaf lite bättre. Idag ska jag träffa Linnea L, hon kommer först hem till mig och sen ska vi in till stan och fika lite o så :D Senare ikväll har jag inga planer men dyker nog upp något! Men nu ska jag sminka mig, hörs sen! Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0