Ångest...

Söndagsmorgon. Ångest.
Så är vi inne på den sista dagen för det här lovet och som vanligt vaknar man av en gnagande känsla i magen och ångest tankar i huvudet. Jag hatar verkligen den sista dagen på ett lov för man vet inte riktigt vad man ska ta sig till. Helst vill man ta ut så mycket man bara kan av den sista lediga dagen och bara njuta & kanske hitta på något kul, men det går aldrig för ångesten tar över och gör en trött och seg. Så det blir aldrig av att man tar vara på den sista lediga dagen som man egentligen borde, istället är man bara hemma och försöker bromsa tiden så mycket som möjligt. Och tankar så som "jag måste gå upp tidigt imorgon", "ååh nej vi har prov nästa vecka" eller "aldrig mer några chill-dagar" svämmar över i ens huvud och bara sitter där och irriterar en hela dagen. Hatar't! Min sista dag ska jag i alla fall ägna åt min dator, solen, svenska boken som man ska börja läsa på och Niclas som kommer hit lite senare. Det blir nog bra. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0