April April...

...Din dumma sill jag kan lura er vart jag vill! hihi, idag är det den 1:a april och jag uppmanar alla att vara på sin vakt, idag är inte en dag då det passar sig att vara blåögd... Första april betyder också att jag äntligen har påsklov, så himla härligt! En mindre härlig sak som har hänt idag är att jag ramlade. Haha, innan ni dömer mig som ett klantarsle ska jag förklara vad som verkligen hände. Jag och mina kompisar var på väg till matsalen, plötsligt märker vi att det åker en bil precis bakom oss och vill komma förbi. Så som en ren reflex springer alla åt varsitt håll för att komma ur vägen, Linnea tycker då att jag borde springa åt hennes håll så hon tar tag i mig och drar mig åt sidan, samtidigt hade min smarta hjärna bestämt sig för att springa åt det motsatta hållet för ditåt sprang alla andra så min kropp blev nog lite överrraskad av de två olika starka viljorna så den bestämde sig för att falla mot en grusig asfalt istället. Detta resulterade i att... nr1: mina händer blev uppskrapade och började blöda. nr2: mina strumpbyxor klarade inte smällen så de gick sönder och fick ett gigantiskt hål mitt på knäet. och nr3: mitt knä fick världens största sår och massa grus o skit fastnade i såret så det sved så in i *******!!! Jaa, så fick gå till den fulla matsalen med ett stort hål på mina strumbyxor och blödande kropp. Vill inte veta vad folk tänkte om mig just då xD Tyckte lite synd om mig själv så bad mormor hämta mig efter skolan eftersom jag varken kunde eller ville gå ända ner till busstationen. Och min mormor, snäll som hon är hämtade mig och köpte Mcdonalds åt mig, Tack mormor! Resten av eftermiddagen har jag ägnat åt att göra rent mitt sår med asol sprit (AAAJJJJJJ), pilla bort grus ur mina sår (AAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJ) och duscha vilket kanske inte var så smart då det varma vattnet och tvålen åkte in i såret vilket sved så sjukt mycket att jag skrek mycket fula ord för mig själv, hoppas inte grannarna hörde något...  Men eftersom jag vill att ni verkligen ska förstå vad jag går igenom här tänkte jag visa er lite gosiga bilder på hur det såg ut innan jag gjorde rent detm enjoy!!!

         
   
    Fint knä va??????                          Eller vad säger ni????....                   Min hand!


Kommentarer
Postat av: linnea

oj linda, shit, detdär såg ut att göra tyå sähääääääääääär jävla ont! :S hoppas det blir bättre snart <3

2010-04-01 @ 20:47:25
URL: http://lliinneeaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0