dagen...?

Sitter här i min rosa pyamas och mysiga shepherd tofflor o funderar över vad jag ska tycka om den här dagen. Den har varit bra på många sätt, har ju fikat med linnea och skrattat mkt med henne, har träffat Charlotte på bussen och pratat asmkt (som vanligt igen) och så har jag varit med Emily resten av dagen/kvällen. Men på många andra sätt har dagen också varit bland den värsta i mitt liv... Nu känns det som att allt går åt helvete och jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu för det går verkligen inte bra. jag kommer inte kunna sova i natt, imorgon måste jag upp tidigt för att städa (blää) och sedan hade jag bestämt att träffa Niclas imorgon, och nu behöver jag verkligen träffa honom och få lite saker avklarade men då är vi självklart bortbjudna och jag måste följa med.. FAN! okej, jag har bestämt mig; den här dagen blev dålig.
Tears rinning down my face...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0