Har tråkigt...

Sitter fortfarande framför datorn och väntar på min negersyster, den lilla fjanten är i norrköping och har inte shoppat klart än så jag sitter här o försöker fördriva tiden med att läsa bloggar, lyssna på musik och facebook. Men nu börjar det bli lite långtråkigt tycker jag. Jag saknar Niclas, och egentligen borde jag inte göra det för vi har varit med varandra 5 dagar i rad och idag tänkte vi vara på var sitt håll med våra egna kompisar men jag är så van vid att ha min älskling omkring mig så det känns helt tomt nu när han inte är här. Och imorgon ska vi inte träffas heller, nog för att det är en bra sak egentligen men ändå "/ åhhh, får typ abstinens...

                                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0