Lördag!

Har precis kommit hem efter en natt hos älsk, vi kollade på en jättebra film som hette "I love you, Beth Cooper" Kul film ;) Idag är en sån där dag då jag ska få saker gjorda, jag ska städa, rensa min överfyllda garderob och kanske hinna med lite plugg också... Tråkigt men nödvändigt :( Men ikväll ska jag träffa Niclas igen, mys <3 Nu ska ni få se några bilder från skidresan, det är dock inte mina egna bilder för jag har inte hunnit föra över dom till datorn ännu, men det är Dannis och Jennifers foton ;)
                                      
                                       Jag och Ida i backen! <3

                                       
                                       Jag, Danni och Magda i hallen, UTGÅNG! <3

                                       
                                       I skidbacken!!! :D <3

                                     
                                      Mys i stugan. Jag, Ida och Danni <3

                                     
                                     Nån rolig kväll hehe ;) Danni, BJ, Karin och så jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0