SNÖ... igen...

Åhhh vad det här vädret bara får mig på sämre och sämre humör för varje minut! Vart tog solen vägen? Vart tog den blå himlen vägen? Vart tog vårkänslorna vägen? Ingen aning men hoppas på att de kommer tillbax snart, jag pallar inte regn/snö hela tiden. Idag har varit en helt okej dag, gick till skolan idag och tvingade på mig ett leende. Ansträngde mig verkligen för att verka glad för hatar när folk frågar "hur mår du?" " varför ser du så sur ut?" "Har det hänt nånting?" M.m... Jag orkar bara inte med sånt, särskilt när jag inte riktigt vet varför jag mår lite annorlunda mot hur jag brukar... Men fram mot lunch kändes det bättre, jag, Linnea och Ida åt på Mcdonalds för vi pallade inte skolmaten.. Vi satt där jättelänge och snackade massa om killar, falska brudar m.m.. Jaa det fick mig iaf på bättre humör! :D Efter det var det dags för svenska och sen slutade jag för dagen. Min snälla mormor kom och hämtade mig och sen jag kom hem har jag pluggat och nu är det bloggläsning som gäller. Senare blir det väl en promenad (om jag vågar mig ut i det här skit vädret) och sen sängen med en bra film. Men nu ska jag nog skriva lite på min engelska uppsats som handlar om Coco Chanel, den blir grym ;) Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0