25/2

Åh vad roligt jag hade igår! Vi skrattade, vi dansade, vi snackade och hade det bara allmänt roligt med mycket folk som man kände igen. Jag och Ida blev danspartners och vi ägde skiten ur alla säger jag bara, vi stod på mitten av dansgolvet nästan hela kvällen och vi hade folk runtomkring oss som både dansade och tittade på oss när vi dansade, haha Jag och Ida kände oss liite iaktagna kan man ju säga! En mycket värd kväll <3 Så idag vaknade jag med träningsvärk i kroppen av all dans och lite huvudvärk (hrm) ;) Men nu har jag ätit frukost och piggnat till lite så jag ska faktiskt sticka iväg och åka skidor med familjen idag, mys! Men hoppas ni får en trevlig dag, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0