Confession...

Okej, jag måste erkänna en sak. Jag sitter fortfarande och skriver på min rapport, asså det är något fel på mig. När jag har börjat jobba med någonting kan jag bara inte sluta, det är lixom helt omöjligt för mig att bara lägga av att skriva när det bara flyter på. Och just nu går det faktistk bra att skriva, visst det är lite svårt och visst jag börjar få asont i ryggen och visst jag börjar se lite suddigt och visst jag börjar få kramp i fingarna och visst jag har ont i huvet men jag kan ändå inte SLUTAAA!!! Liksom idag har jag redan gjort trippelt så mycket som jag gjorde på heela förra veckan och jag är redan inne på det jag egentligen skulle ha skrivit på imorgon, men jag känner verkligen hur orden bara kommer automatiskt och energin bara flödar xD Arbetsnarkoman? Nejdå! Men nu ska jag gå och fortsätta skriva, see ya guys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0