Fräsching...

Äckligt tovigt hår, onoppade ögonbryn, avskaft nagellack och fnasiga läppar. DET är jag just nu, (y). Fast jag är ju faktiskt sjuk så då får man gå runt och vara lite ofräsch ett tag tycker jag. Jag har bara inte orkat brytt mig, liksom palla noppa ögonbrynen om man ändå bara ligger hemma och degar och duscha orkar man inte heller för det är faktiskt ansträngande att massera in schampoo i håret, jobbigt för armarna lixom. Men imorgon ska jag till skolan igen, så efter lunch och några avsnitt av O.C ska jag duscha, raka benen, noppa ögonbrynen, ha hårinpackning, ta bort mitt fula nagellack och måla på nytt, ha ansiktsmask, byta till fräscha kläder o.s.v. SEN kommer jag känna mig som en helt ny människa! :D Så nu ska jag gå och förbereda mig inför min spa-dag, måste ju vila upp mig lite innan det är dags för min make over ;) See ya guys ;)
Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0