Fredagsmys <3

Det är dags för fredaags Myyys!!! hehe, gud vad den låten var på mitt huvud förut när radio och tv spelade sönder den xD hehe men nu ÄR det faktiskt fredagsmys, för det är fredag (hehe smart), det är kväll, hemmagjord pizza med papi och syster, sen kommer älsklingen hit, vi ska se film och mysa <3 Perfekt efter en vecka med läxor, svår matte och förkyldning. Imorgon blir det troligtvis så att Danni kommer hit, vi ska väl försöka hitta på nåt kul hihi :D Och på söndag, ja då vet ni ju redan vad jag ska göra eller hur? (förra inlägget) och för er lata människor som inte orkar läsa förra inlägget (för det är verkligen såååå ansträngande att scrolla ner några centimeter) så kan jag berätta att min söndag spenderas med min favorit pojke med restaurang och mys eftersom det är... ALLA HJÄRTANS DAG! <3 Dessutom kan jag tillägga att Niclas kommer få världens bästa alla <3 dag present, hihi ;) Men nu ska jag kila vidare, kyssar och kramar på er sötungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0