God Morgon!

God Morgon på er, har ni sovit gott? Det har i alla fall jag, fast vaknade med värsta huvudvärken och sen kommer jag på att jag hade drömt massa skumma grejer i natt (igen...) så har fortfarande ont i huvet, men får väl ta en Ipren eller något så jag orkar skolan. Det är Fredag idag iaf, jippie!!! Har bara tre lektioner; Historia, Engelska och Bild. Fast jag förstår inte riktigt vad jag har på bilden att göra, kan verkligen inte rita och jag lider genom dom lektionerna för det är så sjukt långtråkigt. Jag har liksom valt det som ett individuellt val, men ändå! Jag vill sluta där... Ajaa, bara några hundra (!) skoldagar kvar att genomlida (y). Usch vilken tråkig morgon det här blev, jag ska inte hem till Niclas som jag brukar göra för han är sjuk och ska stanna hemma idag så jag måste gå själv till bussen och tråka, men brukar alltid hitta någon rolig som jag kan sitta och babbla med så :D åhhhh, kom på en sak! På lunchen idag ska jag köpa min efterlängtade kavaj från Gina Tricot, hade sån himla tur när jag hittade den igår för det var den sista kavajen som fanns kvar i min storlek, så hängde undan den eftersom jag (dumt nog) inte hade med mig några pengar igår. Men idag har jag det :D Den kostar 400 kr, kanske liiite dyr men det är den värd <3 Den är såå fiiin, helt ljusgrå med sidentyg inuti kavajen och shiit vad jag kommer använda den sen i vår. Nu också såklart men den är verkligen perfekt till våren/sommaren. Men nu ska jag kila iväg till min roliga buss, ha en bra dag! Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0