I skolan

Sitter i skolan och väntar på dagens sista lektion - bild. Har köpt min fina kavaj också, den är äntligen min! <3 Den ska jag ha på mig på söndag, för då är det alla hjärtans dag och jag & Älsklingen ska ut och äta då <3 Vad ska ni göra på alla hjärtans dag? Har ni någon att mysa med som jag har eller ska ni kanske bara flörta lite extra? ;D hihi, vad ni än ska göra hoppas jag att ni får en mysig alla hjärtans dag! Ikväll ska iaf Niclas sova hos mig, han är sjuk (jag har smittat han...) hehe så jag ska ta hand om honom ända tills han blir så frisk att han aldrig mått bättre! Ska ge han coca cola (för det älskar han), popcorn med smör (för det tycker han om), vi ska se en mysig film, jag ska ge honom massa pussar och kramar (för det älskar han allra mest) och så ska han få ha min favoritkudde att sova på för den är skönast. Visst är jag en omtänksam flickvän? hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0