LOV :D

Hade en jätte trevlig lördags kväll med Tacos, melodifestivalen och bra film med tjej kompisarna! Fast vi somnade inte förrän 4 eftersom vi kollade på O.C första säsongen och det går bokstavligt talat inte att stänga av om man väl har börjat kolla på det. Igår (söndag) åt jag och Danni världens onyttigaste frukost som bestod av Tacos och coca cola, sen hann vi med facebook, lyssna på musik och borsta tänderna sedan fick Danni skynda till bussen som ändå var flera år försenad... Senare på kvällen träffade jag Niclas och var där ett tag. När jag kom hem kunde jag inte sova på grund av lite problems så jag tog med mig chips påsen och choklad asken med mig upp på mitt rum och kollade på mitt kära O.C <3 Sedan kunde jag äntligen sova. Och jag har för första gången på två månader drömt en riktig härlig dröm, men den är hemlig... *tss * Men idag är det måndag och lovet invigs med Shepherd tofflor och pyamas framför tv:n. Senare ska jag till Emily en stund och prova klänningar och efter det ska jag till Niclas för vi ska va med Zandra och Jimmy idag. Så jag borde väl gå och duscha nu eller nåt antagligen, men det är så himla najs att bara sitta och chilla med musik och läsa fjortis bloggar... <3 Hoppas alla får en härlig första dag på lovet, puss puss puss <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0