MYS <3

Åhh vilken bra dag jag hade igår, vaknade upp med älsklingen på morgonen och jag kittlade honom tills han gick upp, tror inte att han tyckte om mig särskilt mkt då... (a) xD Senare åkte vi hem till Jimmy där det galnaste snöbolls kriget ever bröt ut, det var jag och Zandra mot killarna. Det hela slutade med att Niclas bokstavligt talat slängde ner mig i sjukt djup snö och jag fick snö in på kroppen t.o.m. Vi blev såklart jätteblöta och helt iskalla så senare på kvällen badade jag och Niclas bubbelbad med levande ljus och det var super mysigt! <3 Sen gick jag hem, kollade på Coco Chanel filmen och åt chips och somnade med chips smulor i sängen och smink på mig (Y). Men idag är det lördag och min dag började med en varm dusch, god frukost och min nya FRIDA-tidning som jag inte hade hunnit läsa tidigare. Nu har jag sminkat mig och gjort mig klar, och nu ska jag åka till Norrköping för idag är det shopping som gäller. <3 Hoppas ni får en bra lördag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0