Onsdag!

ååh, solen skiner ute, det är någon plusgrad och himlen är alldeles klarblå så himla fint ute! <3 Igår åkte jag till stan och köpte en klänning och slingor. Sedan åkte jag och Danni hem till mig, vi upptäckte att jag hade råkat köpa blekningsmedel istället för slingor men det fick funka ändå, så slingade vi mitt hår, lagade mat, bakade kladdkaka och kollade på O.C <3 Så vaknade vi runt elva imorse, vi åt mackor och kladdkaka till frukost och sen åkte Danni hem. Så nu sitter jag här och taggar inför ikväll, mina friends har fyllt 17 så det är sweet seventeen party ikväll för min del, därav köpet av min klänning. Den är jättefin, svart, ganska kort och passar perfekt till min kavaj :D <33333 Men nu ska jag gå, ska duscha, fixa mina naglar och göra mitt hår fint. Hejdå, ha en kul kväll!!! Kyssar <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0