Saturday night IN!

Lördag idag och det är lov! <3 Igår var jag med kompisar och kollade på hockey, det visade sig att jag hade liite koll iaf. För när Lucas snacka om att Sverige gjorde mål när det var powerplay sa jag så här: Visst är powerplay när laget ligger under med en spelare? haha, och alla ba: Hon kan ju det här! men jag förstår inte varför de lät så chockade?... hihi! Aja, Sverige vann iaf, kommer inte ihåg om det blev 3-2 eller 4-2 men duktiga var dom xD Ett tips förresten, poppa aldrig popcorn i kastrull och häll det i en påse och sedan gå genom hlea svalsta med påsen, popcornen blev kalla och folk kollade konstigt på mig och Adde när vi gick och mumsade popcorn mitt i snö yran xD Haha! Men det var igår det, idag ska jag vara hemma hela kvällen. Massa tjej kompisar kommer hit, vi ska laga Tacos och kolla på film. Och så ska jag övertala dom att vi ska se på melodifestivalen för ikväll är Darin med och jag ska rösta som en galning! Men nu ska jag gå och baka kladdkaka, kom på att jag hade lovat dom en tills ikväll... Hoppas ni får en härlig lördags kväll! Kyssar <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0