Sessan goes fresh ;)

Sådär Ja! Nu kan jag känna mig som vanligt igen, har gjort allt som jag skulle göra förutom att måla naglarna vilket jag ska göra strax. Försöker bestämma mig om jag ska ha "punkstilen" med svart nagellack, "söta flickan stilen" med rosa nagellack eller "random stilen" med bara vanligt glans, hmm riktiga I-lands problem man har här... xD Men förut när jag stod i duschen och funderade lite kom jag på en sak, det är bara 11 dagar kvar tills vi har lov! Hur great är inte det? <3 Jag har inga planer än så länge på vad jag ska göra, men det kommer nog upp något. Ska i alla fall shoppa, det är ett som är säkert! Försöker bestämma mig för om jag ska köpa en svart kavaj (som alla andra har) eller en ljusgrå som känns lite mer vår. Kör nog på den ljusgråa för då kan jag använda den i sommar också, med blommig klänning under och bara ben + ballerina skor på fötterna, ME LIKE <3 Men nu ska jag gå och läsa bloggar, kolla facebook och lyssna på Chris Brown. Men vi hörs, puss puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0