Sjukling...

Den här veckan inleddes med en ordentlig förkyldning, i söndags började min näsa rinna envist och lite senare på dagen kom hostan och gjorde snuvan sällskap också, ytterst trevligt... I måndags trotsade jag min kropp (som skrek åt mig att jag skulle stanna hemma) och gick till skolan ändå, jag klarade två lektioner och åkte sedan hem. Idag (tisdag) har jag varit hemma, har pluggat, tittat på twilight, börjat kolla O.C första säsongen (för trettonde gången bokstavligt talat, jag har räknat) och så har jag legat däckad i soffan och snarkat i flera timmar. Känner mig fortfarande inte alls bra så har bestämt mig för att stanna hemma imorgon också, för säkerhets skull. Fast ska jag vara ärlig så vill jag faktiskt gå till skolan, blir så sjukt rastlös av att bara ligga hemma och göra ingenting. Jag vill träffa kompisarna och dessutom saknar jag Niclas <3 Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, och förhoppningsvis vaknar jag imorgon av att jag mår lite bättre! Nu ska jag gå och sysselsätta mig med Chris och bloggar. Puss på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0