Tråk Måndag

Så var det måndag igen, har verkligen inte hänt något speciellt idag. Har haft datakunskap där vi hade ett litet oförberett prov, gick förvånansvärt bra faktiskt! Sen hade vi Matte B med våran dryga mattelärare, hatar't! Sen hade vi lunch med köttbullar och sedan hade vi samhällskunskap och svenska där vi fick skriva på vår rapport som ska vara inlämnad på fredag. Fick lite panik där ett tag för jag fastnade verkligen, min hjärna blev helt tom på ord och jag fick fram en mening på typ tre timmar... Men när jag kom hem satte jag mig med nybakade scones & apelsinjuice och bestämde mig för att nu j**lar ska det gå att skriva. Och det visade sig att om man bara betsämmer sig för nånting så går det, för nu har jag skrivit nonstop i tre timmar och är snart klar med analysen som råkade bli tre sidor lång... men kände att jag var tvungen att ta en paus och blogga lite innan jag skriver klart sista stycket, måste rensa hjärnan lite. För just nu känns hela huvudet som geggamojja... men nu ska jag försöka vara lite positiv här, vi är ju faktiskt inne på sista veckan innan sportlovet! :D Hur great känns inte det lixom? ;P För att fira in lovet ska jag vara med kompisar på fredag och vi hittar väl förhoppningsvis på något kul, på lördag ska jag va med Linnea och på söndag ska jag vara med älsklingen <3 Sen vet jag inte riktigt vad som händer, men på lördag nästa vecka ska jag till Råby xD hehe... Men nu ska jag gå och skriva klart min fina lilla rapport och sen ska jag gå och lägga mig! Puss och Kram och nyp i stjärten ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0