Dagens...

HISS: Idag vill jag hissa chilla skoldagar! Jobba lite matte, jobba lite spanska, sen bara lyssna på kärlekslåtar och se på kärleksfilmer som jobb till våran skoltidning, sluta tidigare, knappt nåra läxor m.m Behöver jag verkligen förklara mig mer än så? :D <3

DISS: Dagens diss är all snö som ALDRIIG försvinner! Asså i början var det jättehärligt när allt var vitt och man kund leka i snön och allt var ljust m.m Men nu börjar man liksom tröttna lite, i alla fall jag. Eftersom det knappt plogas här och var kan man inte gå i snön utan att se ut som en vankande anka och jag lyckas alltid med att kliva i de djupaste snöhögarna påväg hem från bussen så det läcker alltid in snö i min sko ovanfrån -.-' Snön medför ju också att man måste skotta, i alla fall om man bor i villa som jag gör. Idag har jag varit ute och skottat heela uppfarten och det tog över en timme. Snön var tung, mina fingrar stelnade typ (fast jag hade vantar) och mitt hår var i vägen. Nu, när jag äntligen är klar har jag asont i ryggen och mina armar värker redan... Träningsvärk imorgon kanske? ;P Nej usch, bort med snön och in med våren! Jag saknar ballerinaskor, solen och grönt gräs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0