Härliga dagar <3

Okej, min så kallade "nystart" på det här året kunde väl ha börjat bättre, faktiskt MYCKET bättre. Men eftersom allting har löst sig nu orkar jag inte gå in på det något närmre. De senaste två dygnen har jag spenderat med min älskling, vi har kollat på skräckisar (Paranormal Activity är det värsta jag nånsin sett!!!), åkt till Stockholm och kollat lite där, ätit Mcdonalds (MUMS), ätit popcorn, lekt lite med Putte (Niclas undulat som han fick av mig) och mest chillat. Och vi har haft Supermysigt hela tiden, kramar, pussar, skratt och film har de senaste 2 dygnen bestått av om man ska göra en kort sammanfattning av det hela <3 Älskar dig mest <3 Jaa sen kom man hem och åt lite Falukorv, och nu har jag tagit kontakt med resten av världen genom facebook, bloggar, msn o.s.v så nu känner man sig som en vanlig människa igen xD ;) hehe nog för att jag älskar när det bara är Niclas och jag som "existerar" men det finns faktiskt en värld utanför oss också som man kanske måste bry sig om xD <3 Men resten av kvällen ska jag se på film med min familj <3 Ett Nyårslöfte som jag har är att jag ska bli bättre på det här med att balansera bra mellan Kompisar, Pojkvän, Skola och Familj. det är riktigt svårt och jag är inte särskilt bra på det. men det ska det bli ändring på! :D Så nu ska jag kila, men puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0