Helg <3

Gud vad skönt med helg, bara efter 2 dagar i skolan är jag helt slut så behöver verkligen en helg med bara chill och inget jobbigt att tänka på. Fast jag fattar inte hur jag ska kunna orka en heeel vecka i skolan nästa vecka, usch vad jobbigt :( Men det vill jag inte tänka på nu. I natt sov jag hos älsklingen, vi kollade på Bring It On, in it to win it, haha fett ägig film ;D <3 I morse vaknade vi runt halvelva av att Putte väckte oss med sitt kvitter -.-' haha... Vi gick upp och åt rostade mackor till frukost, sedan var jag sugen på att ta en promenad i det asfina vädret, det är 18 minus ute så Niclas var lite tveksam först men sen följde han med ändå, gullig som han är! Det blev hur som helst ingen långpromenad för det var så sjukt kallt, mitt hår typ frös (fast det inte var blött) åh så blev det typ vitt i topparna, helt stört! Men men, jag kom nyss hem för att packa upp och chilla lite, ikväll kanske det blir Bio, Avatar. men det är inte säkert än... I Morgon fyller min mormor år, Grattis till henne! <3 Ska dit och fira henne på eftermiddagen och träffa lite släkt, mys :D Men nu ska jag gå och ladda min mobil för den dör närsom, men ni får ha det så bra. Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0