Hemma idag

Imorse vaknade jag av värsta huvudvärken, det blev inte bättre så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Min dag har främst bestått av Gossip Girl, men jag har även hunnit med att plugga lite. Sen sov jag i nån timme mitt på dagen också. Så nu känner jag mig lite bättre, men har fortfarande ont i huvudet "/ men jag ska gå till skolan imorgon oavsett om jag har ont eller inte, vi har börjat med Matte B nu och missar man EN genomgång missar man MYCKEET. som tur är hade vi ingen matte idag så jag missade inget, puuh...
Gymnasiet är tufft imellanåt men om man tänker efter är det inte sååå farligt faktiskt och sometimes är det faktiskt kul också (Y) Typ kompisar och början på något nytt + loven (såklart) gör så att gymnasiet känns roligt att gå på för det mesta.
Puss o Kram / Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0