Lindas Onsdag!

Åhhh vilken bra dag det här har varit! Min klass har jobbat med skoltidningen nästan hela dagen, och eftersom jag och min kompanjon Danielle nästan e klara med vår uppgift satt vi och kollade på film största delen av tiden (Y) Sista lektionen hade jag historia, den här veckan börjar vi nämligen med våra inriktningsvals lektioner och eftersom jag har valt inriktning samhäll börjar jag med historia den här terminen. Sedan gick jag på stan en halvtimme i väntan på bussen, jag gick med Niclas och Axel, vi luktade på parfymer inne på Åhlens och kollade på kläder inne på Lava. Jag försökte hjälpa Niclas lite så han kan hitta en födelsedags present till mej, men det gick inte så bra. Jag har inte nämnt det tidigare men jag fyller 17 år om 5 dagar! Ajaa, sen kom jag iaf hem och då satte jag mig med en muffins och kollade på Top Model 6, sen tog jag en härlig dusch. Nu ska jag strax äta och sen ska jag gå till Niclas <3 Nu ska jag chilla vidare, see you later.
XOXO/ Linda <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0